قانون جذب ازدواج

در اين .بلاگ در مورد اثرات درماني آجيل صحبت مي شود

  • عوارض سياه دانه آسياب شده چيست؟
  • چرا بايد كامنت اينستاگرام بخريم؟
  • ليست كامل وسايل جشن تولد چيست؟
  • قانون جذب ازدواج
  • تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس

قانون جذب ازدواج

۵۳ بازديد

در اين مقاله قصد داريم به روند جذب همسر بپردازيم و اين كه به چه شكل، مي توان همسر ايده آلي جذب كرد. در قانون جذب شما تمامي چيزهايي كه در زندگي جذب مي كنيد با احساسات و عقايد شما ارتباط دارد.

اما زماني موضوع مهم مي شود كه شما احساس مي كنيد كه چگونه مي توانيد اين همسر ايده آل خود را پيدا كنيد.

قانون جذب همسر به كمك شما مي آيد تا بتوانيد هر لحظه به همسر يا يكس مورد نظر خود نزديك و نزديك تر شويد. قطعا فردي با افكاري همچون شخصيت شما در انتظار همچين همسري به سر مي برد، اما شايد بهترين راه استفاده از قانون جذب همسر ايده آل باشد.

با ما همراه باشيد تا شما را با چند راه ساده قانون جذب همسر آشنا كنيم. گروه آموزشي رضا كلاهي آموزش‌هاي مناسبي را به شما ارائه مي‌دهد.

قانون جذب همسر ايده آل و چند تمرين ساده

  • آمادگي براي ازدواج

پيش از اين كه قانون جذب همسر را ياد بگيريد، آيا شما آمادگي براي ازدواج را داريد؟ يا اصلا از فرزند و تشكيل خانواده خوش حال مي شويد؟ پس پيش از اين كه از اين قانون سخن بگويم، شما بايد آمادگي ازدواج را داشته باشيد.

  • باور

نسبت به ازدواج و زندگي در كنار همسر باور خود را تقويت كنيد و اگر باور غلطي در ذهن شما شكل گرفته، حتما به فكر تغييرش باشيد.

  • تمركز

با توجه به قانون جذب ازدواج، دنيا آن چيزي را به شما خواهد داد كه به آن تمركز داشته باشيد. اين تمركز شما خواهد بود كه سرنوشت شما را مي سازد. اين شما هستيد كه مي توانيد خوشبختي يا بدبختي را براي خود انتخاب كنيد. اگر به دنبال يك همسر ايده آل هستيد تمام ذهن خود را روي اين موضوع متمركز كنيد.

  • خيال پردازي

اگر خيال پرداز ماهري هستيد تا مي توانيد آن چه را كه دوست داريد، تصور كنيد. اين قدرت شما را به خواسته هايتان نزديك مي كند. شما مي توانيد روز عروسي يا زمان عقد خود را خيال پردازي كنيد تا اهداف به سمت شما حركت كنند.

  • توجه به ضمير ناخودآگاه

نگاه به تصاوير و شنيدن برخي عبارات به شكل غير مستقيم به فرد اثر مي گذارد. محيط افراد شما بيشتر تاثير بر ضميرتان خواهد گذاشت و شما را پيش از پيش به اهداف نزديك خواهد كرد.

  • آرامش

در بين اطرافيان، افراد زيادي هستند كه آرامش بسياري دارند و آرامش دروني، احساس سبكي و صلح با ديگران فرد را در جمع محبوب مي كند و علاقه اطرافيان به آن زياد مي شود. اين علاقه ها روز به روز همسر ايده آلتان را به شما نزديك خواهد كرد.

  • جملات مثبت

اگر در زندگي از عبارات و جملات مثبت و انرژي بخش استفاده كنيد و مدام آن را تكرار كنيد، مطمعن باشيد روزي آن را در زندگي مشاهده خواهيد كرد.

برخي از اين جملات به شرح زير است:

  • من انسان موفق هستم
  • من در بين مردم دوست داشتي هستم.
  • من يك همسر ايده آل و فوق العاده در آينده خواهم داشت.
  • من با همسري با ويژگي هاي كه دوست دارم، ازدواج خواهم كرد.
  • صبر

اگر تمامي اين راهكار را در زندگي استفاده كرديد، خواهيد ديد كه به زودي اتفاقات خوبي در انتظار شما خواهد بود. فقط در اين مسير نياز به صبر است تا شما را به هدف برساند. اين روند مانند رشد درخت زمان بر خواهد بود، اما آينده روشني در انتظار شما است و نتيجه آن را خواهيد ديد.

 

چگونه همسر دلخواه خود را جذب كنيم؟

در اينجا روش هاي جذب همسر دلخواه را با استفاده از قانون جذب همسر ايده آل به شما كمك مي‌كنند را بيان خواهيم كرد.

  • قدم اول

يادداشت ويژگي هاي همسر دلخواه

در ابتدا كار تلاش كنيد تا ويژگي هاي همسر آينده خود را بنويسيد. پس از اين كه ويژگي هاي همسر دلخواه خود را ليست كرديد، به آن فكر كنيد و تصور كنيد كه نبودن اين خصوصيات چه مشكلاتي براي شما خواهد داشت. اين موارد را دائما بررسي كنيد و مدتي روي آن ها بينديشيد.

  • قدم دوم

با توجه به ويژگي هاي همسر دلخواهتان، خود را در رابطه با او تصور كنيد.

پس از يادداشت ويژگي هاي همسر دلخواهتان، خود را در رابطه تصور كنيد. سعي كنيد تمامي جزئيات را به آن اضافه كنيد. اين كار باعث مي شود تا روي خواسته هاي خود تمركز كنيد و دوم اين كه به شما انرژي و شوق خواهد داد.

اين رفتارها به مرور زمان ويژگي هاي مثبت شما را تقويت خواهد كرد و به برخي از ويژگي هاي منفي خود پي برده و آن ها را اصلاح مي كنيد.

  • قدم سوم

براي جذب همسر آيده ال، به زيبايي خود برسيد.

هرچه جذاب تر و زيباتر باشيد، همسر دلخواهتان زودتر جذب شما خواهد شد. زيبايي تاثير بسزايي بر روابط اجتماعي ميان افراد مي گذارد. انجام فعاليت هاي ورزشي، پوشش جذاب، استفاده از عطر و كرم بر صورت و پوست باعث زيبايي و اعتماد به نفس شما خواهد شد و باعث مي شود در جذب همسر ايده آل خود موفق باشيد.

  • قدم چهارم

روحيه شاد و خندان داشته باشيد.

براي برقراري رابطه جديد و جذب همسر دلخواه، شما نياز به روحيه شاد داريد. شادي تنها به خودتان وابسته است. بايد تلاش كنيد شوخ طبع باشيد. خنده كوچك جذابيت شما را بيشتر مي كند و همسر دلخواه شما را جذب مي كند.

  • قدم پنجم

فعاليت هايي تازه اي را شروع كنيد.

براي بالا رفتن ميزان جذابيت، فعاليت هاي را شروع كنيد كه تا به حال انجام نداده ايد. اين كار شخصيت شما را گسترش مي دهد.

  • قدم ششم

در مكان هاي عمومي بيشتر حضور پيدا كنيد.

اين كار باعث مي شود كه روابط عمومي شما تقويت شود كه اين كار در قانون جذب همسر ايده آل و ارتباطات اجتماعي موثر است.

  • قدم هفتم

شكرگزار خدا و زندگي باشيد.

شكرگزاري از خدا و زندگي، باعث بركت و شادماني در فرد مي شود. اين كار نعمت را در زندگي زياد و اتفاقات جذاب را براي افراد رخ مي دهد. هرچه ميزان سپاسگزاري شما بيشتر باشد، قطعا موفق تر خواهيد بود. وجود همسر ايده آل يك نوع موفقيت است.

ارتعاش جذب همسر ايده آل

در ارتباط با قانون جذب همسر ايده آل صحبت هاي را كرديم. اين كه قانون جذب يكي از قوانين طبيعت است و شما را به هدف نزديك مي كند. در واقعا افكار هر فرد، قوي ترين سلاح او است.

اگر به دنبال همسر ايده آل هستيد بايد به فكر يك زندگي جذاب باشيد. شما با استفاده از ارتعاش جذب مانند ساير هدف ها مي توانيد لحظه به لحظه به همسر مدنظرتان نزديك تر شويد. فكر و انديشه بايد در اين زمينه به كمك شما بيايد تا زندگي با همسر ايده آل را تجربه كنيد.

البته در مطلب جملات تاكيدي قانون جذب اطلاعات دقيق‌تري در رابطه با اين موضوع ارائه داده‌ايم.

قانون جذب همسر ايده آل چگونه عمل مي‌كند؟

قانون جذب شوهر پولدار دقيقا عملكردي شبيه به قانون جذب دارد. يعني اين انديشه هاي شما هستند كه همسر ايده‌آل را به سمت شما جذب مي‌كنند. براي استفاده از قانون ارتعاش جذب همسر بايد مراحلي را انجام دهيم كه به شرح زير است:

  1. آيا حاضريد با خودتان ازدواج كنيد؟
  2. توقعات و انتظارات از همسر دلخواه
  3. با چه كسي نمي توانيد ازدواج كنيد؟
  4. اصلاح خود
  5. ارسال ارتعاش جذب همسر

آيا حاضريد با خودتان ازدواج كنيد؟

بهتر است مقداري واقع بينانه به موضوع نگاه كنيد. خودتان را جاي طرف مقابل بگذاريد. آيا شما مي توانيد با يك پسر يا دختر مانند خودتان ازدواج كنيد؟ لطفا بدون تعصب در اين باره فكر كنيد.

اگر واجب بله بود، شما انسان مناسبي براي ازدواج خواهيد بود و اگر جواب منفي بود بايد از همين امروز به فكر اصلاح و تغيير باشيد. در قانون ارتعاش شما بايد بتوانيد با خودتان ازدواج كنيد.

توقعات و انتظارات از همسر دلخواه

از ديگر مواردي كه در قانون جذب همسر ايده آل بايد به آن دقت كنيد، همين است، توقعات و انتظارات خود را از همسرتان يادداشت كنيد كه شما چه ويژگي داريد؟ از كوچك ترين تا مهم ترين نكته را از جا نيندازيد.

اين شما خواهيد بود كه برنده هستيد؛ زيرا با حذف انتظارات غير معقول و نگاه به توقعات خود، حدس خواهيد زد كه برخي از انتظارات طرف مقابل چه خواهد بود و براي برآورده كردن آن ها از همين حالا به فكر مي شويد

با چه كسي نمي‌توانيد ازدواج كنيد؟

در اين مرحله از ارتعاش جذب همسر، شما بايد بررسي كنيد كه با چه افرادي نمي توانيد ازدواج كنيد؟ اگر فرد چه ويژگي اي داشته باشد از اون فاصله مي گيريد؟ يك ليست تهيه كنيد و پس از آن ويژگي هاي كه همسر آينده، شما اذيت مي كند يادداشت كنيد. حالا شما متوجه خواهيد شد كه نبايد به سراغ افرادي برويد كه همچنين ويژگي دارند.

اصلاح خود

پس از اين كه تمامي اين كارها را انجام داديد، نوبت به اصلي ترين گام مي رسد. اگر شما اشكالات و ايرادات خود را بدانيد اما كوششي براي اصلاح آن انجام ندهيد، قطعا شما بازنده خواهيد بود.

شما بايد ويژگي هاي منفي را پاك كنيد تا به جذابيت شما اضافه شود و به فردي با كمترين عيب و نقص در بين اطرافيان تبديل شويد. اين اصلاح فرصت بهتري براي ازدواج و تشكيل خانوداه براي شما مهيا مي كند و شما به زندگي با همسر ايده آل نزديك تر خواهيد شد.

جمع بندي

قانون جذب روشي نو و جديد براي رسيدن به همسر و شريك زندگي خواهد بود. اين قانون جذب همسر ايده آل شما را به خواسته خود نزديك مي كند و زندگي را براي شما لذت بخش خواهد كرد. پيدا كردن همسر مناسب با قانون جذب ساده است، اگر موارد بالا را به خوبي رعايت كنيد. با كمك گروه آموزشي رضا كلاهي اين كار براي شما به سادگي انجام مي‌شود

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.